torsdag 24 januari 2008

Travhästar och vänliga människor

Klockan alldeles för sent i går kväll satt jag och en kompis och hittade på namn på travhästar. Vi var båda övertrötta och hade hysteriskt roligt. Ett axplock: Gladys Pistong, Klepto Man, Sisyfos Greve, Gordon Vinäger och Lollipop Makaber.
Jag var helt övertygad om att jag skulle tycka det var lika roligt idag, men det enda jag insett är att det var längesen jag var så trött. Senast var nog när jag och samma kompis satt och hade hysteriskt roligt åt "Hey Baberiba". Och det förklarar ju en del.

Jag fick igår lite beröm av Mikael på hans blogg Trivialia. Snälla ord från en snäll människa. Jag tackar, bockar och tipsar tillbaka. Jag låg en eftermiddag på soffan med laptopen på magen och läste igenom hela hans blogg och flera gånger skrattade jag så att jag höll på att tappa datorn i golvet. Roligt, varmt och vackert.

3 kommentarer:

Kjell Tina sa...

åh, ännu en blogg av en vilt främmande man jag kan följa. härligt och fräscht.

Mikael sa...

Tack så mycket! Underbart att höra.

Jag tror det här kan vara början på en fin bloggvänskap.

Anton sa...

tina:
Ja visst är det något speciellt med oss vilt främmande män.

mikael:
Absolut. Nu har vi ju redan länkat till varandra. Säg till när du är redo för nakenbilder.