lördag 5 januari 2008

Ännu en sak att tröttna på

Har länge funderat på att börja blogga. Men bara tanken på att syssla med något som kallas "blogga" har hållit mig borta. Har över huvud taget väldigt svårt att hoppa på trender och nymodigheter. Jag var väl den sista 30-åringen i norra Europa att börja betala räkningar på nätet. Men nu är väl bloggandet inte riktigt samma heta fluga längre så det kanske är dags att göra ett försök.

Men jag vet hur det kommer att bli. Det kommer att gå strålande i en, kanske två, månader. Sen kommer jag tröttna.
Glömma bort.
Fan ta min dåliga självdisciplin.
Sen kommer jag sitta någonstans om tre år och hitta det här igen.
Och så kommer jag tänka: "Haha, vad fan trodde jag egentligen? Jag och min dåliga självdisciplin!"

Det här kommer att hamna i samma låda som min akustiska gitarr, frisbeegolf-bagen och min digitala systemkamera. Jag har svart bälte i att skaffa nya hobbies och aktiviteter, men är usel på att hålla intresset uppe.

Man kanske skulle ta och ändra på den trenden.
Here goes nothing...

Inga kommentarer: